داخلی آرشيو خبر صفحه 
امتیاز مثبت 
۰
 
مدیر عامل خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان:
موافقت اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان برای ایجاد نمایندگی در شمال استان/آموزش تخصصی خبرنگاران در الویت قرار دارد
کد مطلب: ۷۴۱۸۳
تاریخ انتشار:دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۰
محمد هادی طهرانی مقدم گفت:اولویت کاری خانه مطبوعات در شش ماهه دوم سال جاری خدمات آموزشی و تخصصی به خبرنگاران استان خواهد بود که بزودی برنامه آن به اطلاع اصحاب رسانه خواهد رسید.
موافقت اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان برای ایجاد نمایندگی در شمال استان/آموزش تخصصی خبرنگاران در الویت قرار دارد
به گزارش اوشیدا؛ صبح امروز مدیرعامل خانه مطبوعات استان سیستان و بلوچستان با هدف رفع موانع و مشکلات خبرنگاران با اصحاب رسانه حوزه سیستان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار محمد هادی طهرانی مقدم با بیان اینکه در شمال سیستان و بلوچستان خانه مطبوعات نیازمند ایجاد یک نمایندگی است گفت: این موضوع در جلسه هییت مدیره خانه مطبوعات مطرح شده و مورد موافقت اعضا نیز قرارگرفته است که اعضای اصلی عضو خانه مطبوعات میتوانند طبق اساسنامه برای راه اندازی دفتر نمایندگی پس از رسیدن به حد نصاب اقدام نمایند و هییت مدیره استان از این موضوع استقبال و پشتیبانی خواهد کرد.

وی با اشاره به خدمات صورت گرفته به خبرنگاران عضو خانه مطبوعات در سال های اخیر اظهار داشت: اولویت کاری خانه مطبوعات در شش ماهه دوم سال جاری خدمات آموزشی و تخصصی به خبرنگاران استان خواهد بود که بزودی برنامه آن به اطلاع اصحاب رسانه خواهد رسید.

وی همچنین ادامه داد: تا کنون تعداد ۱۶ خبرنگار از حوزه شمال سیستان و بلوچستان در خانه مطبوعات اقدام به ثبت نام و عضویت کرده اند درحالی که ظرفیت منطقه بیش از این تعداد است.

طهرانی مقدم با بیان اینکه هیچ مانعی پیش روی ثبت نام و عضویت خبرنگاران در خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان نیست گفت: تمامی پایگاه های خبری، روزنامه ها و دفاتر خبرگزاری ها پس از تایید مدیر مسئول و سیر مراحل قانونی می توانند از خدمات خانه مطبوعات استفاده کنند.

وی همچنین به جهت تسهیل ثبت نام افراد در خانه مطبوعات، تبصره و بندهایی که مسیر عضویت را برای خبرنگاران هموارتر می کند را تشریح کرد و افزود: با عضویت خبرنگاران در خانه مطبوعات میتوان خدمات بهتر و عادلانه ای بین همه خبرنگاران ارائه کرد.
Share/Save/Bookmark