داخلی آرشيو خبر صفحه 
۱
امتیاز مثبت 
۳
 
گلایه مردم زابل از وضعیت نوبت دهی در بیمارستان هامون؛
سامانه گویای نوبت دهی بیمارستان هامون به کما رفت/ پایان نوبت دهی همزمان با آغاز
کد مطلب: ۶۳۰۴۲
تاریخ انتشار:پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۱۱
شماری از شهروندان زابل با گلایه از وضعیت نوبت دهی تلفنی در بیمارستان هامون خواهان رسیدگی به این موضوع شدند.
سامانه گویای نوبت دهی بیمارستان هامون به کما رفت/ پایان نوبت دهی همزمان با آغاز
به گزارش پایگاه خبری اوشیدا؛ بیمارستان هامون یکی از مجهزترین بیمارستان های شهرستان زابل به شمار می رود که عمدتا افرادی که دارای بیمه تامین اجتماعی هستند به آن مراجعه می کنند.

افرادی که از بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند با توجه به رسالت سازمان تامین اجتماعی به بیمارستان هامون مراجعه می کنند تا از این طریق هزینه های آنان کاهش یابد.

هزینه های درمان در حال حاضر در همه جای کشور بالاست بنابراین افراد ترجیح می دهند به جای اینکه در مراکز دیگر به درمان بپردازند با توجه به دارا بودن دفترچه در بیمارستان هامون به مداوا بپردازند تا لااقل هزینه اندکی متحمل شوند.

شهرستان زابل هم با توجه به پدیده ریزگردها از جمله شهرهایی به شمار می رود که تعداد لیماران در آن بالاست به طوری که در کمتر خانواده ای می توان پای گذاشت که در آن یکی از اعضای خانواده به یکی از بیماری های مرتبط با ریزگردها دچار نباشد.

در روزهای گذشته تعدادی از افرادی که خواهان نوبت گرفتن از بیمارستان هامون هستند اما موفق نشده اند با خبرنگار اوشیدا تماس حاصل کرده اند و نسبت به این موضوع گلایه داشتند.

یکی از شهرواندان زابل به خبرنگار اوشیدا؛ گفت: آیا در کلان شهرها هم هزینه حق بیمه نسبت به شهرهای کوچک مثل زابل بالاست است که با این همه هزینه ای که برای بیمارستان تامین اجتماعی هامون کرده‌اند خدماتی در انجام نمی شود.

خواجه محمودی افزود: در بیمارستان هامون پزشکی که تخصص داشته باشد وجود ندارد و اگر به ندرت هم باشد کمیاب و یا در دسترس نیستند.

وی ادامه داد: چندین روز است که سر وقت و ثانیه ای که تعیین شده برای گرفتن نوبت تماس می‌گیرم اما دستگاه سخنگو بیمارستان هامون بعد از چند بار تماس و کسر هزینه اعلام می کند که نوبت دهی امروز به پایان رسیده است.

خواجه محمودی تصریح کرد: اگر در این شهر متروکه مسئولی پیدا می‌شود خواهشمندیم به فکر مردم زجر کشیده و بدون چاره سیستان باشد.

یکی دیگر ازاهالی زابل به خبرنگار اوشیدا گفت: درآمدها محدود اما هزینه ها بالاست بنابراین برای کاهش هزینه ها با توجه به دارا بودن دفترچه درمانی تامین اجتماعی از خدمات بیمارستان هامون استفاده می کنیم اما متاسفانه وضعیت نوبت دهی در این بیمارستان مناسب نیست.

شهریاری ادامه داد: شب را با هر سختی است با درد به صبح می رسانیم یا روز را به شب تا بتوانیم از خدمات بیمارستان هامون که برای ما رایگان است استفاده کنیم و هزینه بالای درمان را متحمل نشویم اما همین که موقع نوبت‌دهی می شود سیستم جواب نمی دهد و می گوید نوبت تمام شده است.

وی تاکید کرد: از پایگاه خبری اوشیدا که همیشه صدای محرومان را به گوش مسئولان می رساند خواهشمندیم این موضوع را منعکس کند.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark
۱۳۹۶-۱۱-۱۲ ۰۹:۲۰:۱۴
شما که مثلا صدای محرومان رو به گوش مسولین می رسانید بفرمایید که چرا نمایندگان خوابند در طول این دو سال به چندتا روستا سرکشی کرده اند (15662)