فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز خبر داد:

کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک در نیمروز

31 خرداد 1404 ساعت 11:11

فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز گفت: کیلوگرم تریاک توسط ایست و بازرسی میل نادر این شهرستان نیمروز کشف شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «اوشیدا» به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان نیمروز، حسین میر صوفی بیان کرد: مأموران ایست و بازرسی میل نادر این شهرستان در راستای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون باری مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی گفت: مأموران در بازرسی از این خودرو ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به‌صورت ماهرانه‌ای در باک خودرو جاساز شده بود کشف کردند و دراین‌رابطه یک دستگاه کامیون باری توقیف، راننده دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 78973

آدرس مطلب: https://www.oshida.ir/vdcdsn05.yt0j56a22y.html

اوشیدا
  https://www.oshida.ir