رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زابل:
تصادف در محور لوتک ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت
کد مطلب: ۸۱۸۹۶
تاریخ انتشار:چهارشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۱۶:۳۰رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: برخورد دو خودروی سواری (پارس و پژو ۴۰۵) در کمربندی لوتک ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی
اوشیدا به نقل از روابطعمومی اورژانس پیش بیمارستانی، مهندس جعفر بارانیپور از امدادرسانی تیمهای اورژانس به ده مصدوم حادثه ترافیکی در بامداد امروز خبر داد و بر آمادگی کامل این مرکز در محورهای پرتردد تأکید کرد.
وی در توضیح جزئیات این حادثه اظهار داشت: «در ساعت ۰۱:۰۰ بامداد روز ششم خردادماه، حادثهای در پی برخورد دو خودروی سواری (پارس و پژو ۴۰۵) در کمربندی لوتک رخ داد که منجر به مصدومیت ۱۰ نفر شد.»
رئیس اورژانس زابل افزود: «بلافاصله پس از دریافت تماس اضطراری، سه دستگاه آمبولانس از نزدیکترین پایگاههای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند که اولین تیم امدادی اورژانس در مدتزمان کمتر از ۵ دقیقه بر بالین مصدومان حاضر شدند که نشاندهنده آمادگی کامل پایگاههای اورژانس زابل و پایش دقیق محورهای پرتردد حتی در ساعات انتهایی شب است.»
بارانیپور درباره وضعیت مصدومان توضیح داد: پس از رسیدن تیمها و انجام اقدامات اولیه درمانی و پایش بالینی، از مجموع ۱۰ مصدوم، ۸ نفر پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه توسط کارشناسان اورژانس زابل مراکز درمانی اعزام شدند و ۲ نفر مصدوم دیگر بهصورت سرپایی در محل حادثه از خدمات فوریتهای پزشکی بهرهمند شدند
انتهای خبر/