اختصاصی اوشیدا/
خودپردازی که صدای شهروندان را درآورد
کد مطلب: ۱۵۴۴۹
تاریخ انتشار:شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۸اوشیدا: بانک کشاورزی شعبه یعقوب لیث زابل روز جمعه 10 آبان به مشتریان خود درخواست شارژ را تایید می کرد اما رسید نمی داد.
به گزارش پایگاه خبری اوشیدا : در روز جمعه تعدادی از مردم برای خرید کارت شارژ به بانک کشاورزی شعبه یعقوب لیث زابل واقع در خیابان هیرمند شمالی مراجعه می کردند
و در حالی که تقاضای خرید شارژ مشتری از طرف دستگاه تایید می شود و مبلغ موردنظر از حساب مشتری کم می شد ولی رسید به مشتری تحویل داده نمی شد.
خبرنگار اوشیدا بر آن شد تا چند گفتگو با شهروندان انجام دهد، علی جوانی که در آن نزدیکی مغازه میوه فروشی داشت گفت که: اکثر روزها این باجه با مشکل مواجه هست و سبب آزرده خاطر مردم می شود
ولی باتوجه به مراجعه مردم به بانک و اطلاع دادن و شاید اعتراض کردن به خرابی خودپرداز هیچ اقدامی صورت نگرفته است نزدیکتر رفتم و با فرد میانسالی برخورد کردم که بسیار کلافه بود و از کنار خودپرداز آهسته در جهت مخالف من در حال قدم زدن بود ایستادم و سلامی عرض کرده و صحبت را اغاز کردم
در واقع علت ناراحتی را سوال کردم آن مرد پاسخ داد این خودپرداز چند وقت قبل 100 هزار تومان از حساب بنده کم کرد و بدون هیچ مبلغی کارت را به من تحویل داد این سبب شد تا به بانک مراجعه کنم و موضوع را بگویم با پیگیریهای بسیار در طول 3 هفته بعد توانستم وجه نقد خود را بگیرم و هم اکنون این خودپرداز دوباره مشکل دارد و اکثر افراد آن حومه گفتند که اکثر روزها این خودپرداز مشکل دارد .حال اگر چرخی در شهر بزنیم شاید این مشکل را اکثر خودپردازها هرچند وقت یکبار خصوصا زمان واریز یارانه ها دارند
به امید انکه مدیر بانک در رفع این مشکل هر جه سریعتر اقدام نماید