مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان:
رسیدگی به مطالبات مردمی اولویت ماست
کد مطلب: ۷۷۳۱۶
تاریخ انتشار:يکشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۷مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان گفت: تمام تلاش ما بر این است تا با جلساات دیدار مردمی به مطالبات مردمی که اولویت ماست پاسخ دهیم.
محمدرضا میرشکاری با حضور در محل اداره گاز شهرستان زابل در گفتگو با خبرنگار اوشیدا بیان کرد: در مسیر خدمترسانی، رسیدگی به مطالبات مردمی و ذینفعان درون و برونسازمانی دارای اهمیت بسزایی است که همواره شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان سعی بر آن داشته که به بهترین شکل ممکن پاسخگو باشد.
وی با بیان این مطلب که در کنار توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان، افزایش کیفیت خدمترسانی و جلب رضایتمندی مشترکین از طریق رسیدگی به مطالبات مردمی نیز از اولویتهای این شرکت است افزود: در این راستا جلسات دیدار مردمی بهصورت مستمر در محل ستاد و نواحی سطح استان برگزار و اربابان رجوع بدون واسطه به طرح مسائل و مشکلات خود در حوزههای گوناگون از جمله گازرسانی میپردازند و بنا بر وظیفه سازمانی، تمامی موارد تا حصول نتیجه پیگیری و نتیجه حاصله به ذینفع اطلاعرسانی میگردد.
مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان گفت: ارائه موفق خدمات به ذینفعان در گرو این است که افراد در تمامی سطوح سازمانی، خود را مسئول و موظف به پاسخگویی مناسب در کوتاهترین زمان ممکن به اربابان رجوع بدانند.
شایانذکر است جلسات ملاقات مردمی با مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان سهشنبه هر هفته از ساعت ۹ الی ۱۱ در محل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان برگزار میگردد.
انتهای خبر/