داخلی آرشيو گزارش صفحه اجتماعی
امتیاز مثبت 
۰
 
سرپرست فرمانداری ویژه زابل:
صدور سند مالکیت در زابل با اهتمام پیگیری شود
کد مطلب: ۷۶۹۶۰
تاریخ انتشار:شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۱۵
 معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه شهرستان زابل گفت: صدور سند مالکیت در بخش‌های مختلف به‌عنوان راهکار محکم در پیشگیری از وقوع جعل و سوءاستفاده در این شهرستان با اهتمام بیش‌ازپیش پیگیری و تسریع شود.
صدور سند مالکیت در زابل با اهتمام پیگیری شود
به گزارش پایگاه خبری اوشیدا علی ولایتی پور در جلسه بررسی حل مشکلات ثبتی شهرستان زابل که با حضور افتخاری مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان سیستان و بلوچستان ه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با اشاره به‌ضرورت صدور سند برای اراضی کشاورزی و مزایای این کار بیان داشت: همان‌طوری که هر یک از افراد جامعه نیاز به برگه هویت یعنی شناسنامه دارد، املاک افراد هم باید دارای برگه هویت یعنی سند باشد و این یکی از الزامات موردنظر مردم است.
 
 وی در ادامه صحبت خود، افزود: خوشبختانه به همکاری اداره ثبت‌اسناد و امور اراضی شهرستان در جهت رفع مشکل و موانع رفع داخل، اقدامات خوبی به‌عمل‌آمده و اگر جهت اقدامات بعدی نیاز به تعامل سایر دستگاه‌های استانی است، ما این آمادگی را جهت رایزنی و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های ذی‌ربط استانی را داریم .
 
 ولایتی پور بیان کرد: بنیاد مسکن و ثبت‌اسناد با همکاری دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط، صدور سند مالکیت مردم در شهرها و روستاهای این شهرستان تسریع شود.
 
 نماینده عالی دولت در شهرستان، اظهار کرد: برای اجرای این کار و فراهم نمودن مقدمات لازم برای شرکت مشاور هماهنگی‌های لازم از طریق بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی به عمل خواهد آمد و دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری هستند؛ زیرا عدم صدور سند رسمی در برخی از مناطق موجب بروز اختلافات و مشکلات زیادی شده که با تشکیل این جلسات و بررسی مشکلات مذکور می‌توانیم موانع را شناسایی و مرتفع نماییم.
 
 ️لازم به ذکر است: در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از مزایا و منافع حاصل از اجرای قانون حد نگار و سنددار کردن اراضی کشاورزی، دهیاران و شوراهای اسلامی نیز سؤالات خود را مطرح کردند و به آنها پاسخ داده شد.
 
انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark