به گزارش پایگاه خبری
اوشیدا، بنا بر تصمیم مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان، باتوجهبه صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و به دلیل وقوع طوفان گردوخاک و افزایش ریزگردها فعالیت تمامی دستگاههای اجرایی، ادارات، بانکها و بیمههای منطقه سیستان (۵ شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز) به جز مراکز خدماترسان و مراکز بهداشتی و درمانی در روز یکشنبه پنجم مردادماه با دو ساعت تعجیل به پایان میرسد و کاهش ساعت کاری از طریق دورکاری جبران میگردد.
بنا به این گزارش همچنین کارمندان و کارکنان دستگاههای اجرایی که دارای سابقه قبلی و تأیید شده بیماریهای زمینهای قلبی، تنفسی، ریوی و سختدرمان هستند در روز یکشنبه پنجم مردادماه در شهرستانهای فوق بهصورت دورکار فعالیت کاری خود را ادامه میدهند و این افراد با هماهنگی مدیر مجموعه مجاز به حضورنیافتن در محل کار هستند.
انتهای خبر/