داخلی آرشيو گزارش صفحه اقتصادی
امتیاز مثبت 
۰
 
فرماندار زهک خبر داد:
 افتتاح مرکز عرضه محصولات وارداتی منطقه آزاد سیستان
کد مطلب: ۷۹۱۴۹
تاریخ انتشار:سه شنبه ۲۴ تير ۱۴۰۴ ساعت ۱۳:۴۶
 فرماندار زهک گفت: از امروز مردم فهیم سیستان می‌توانند جهت خرید محصولات وارداتی از بازارچه مرزی شاهگل به مرکز خرید شهر زهک مراجعه کنند.
 افتتاح مرکز عرضه محصولات وارداتی منطقه آزاد سیستان
 به گزارش پایگاه خبری اوشیدا؛ روح‌الله جهانتیغ در آئین افتتاح مرکز خرید محصولات مرزی وارداتی در شهر زهک بیان کرد: در روزهای گذشته بازارچه مرزی شاهگل شهرستان زهک در مرز ایران و افغانستان افتتاح شد و با یاری خدا در کمترین زمان ممکن، مرکز عرضه محصولات وارداتی از این بازارچه در شهر زهک را جهت خرید بی‌واسطه مردم راه‌اندازی و افتتاح شد.
 
 فرماندار زهک در ادامه ضمن تشکر از اقدامات خوب مدیرعامل محترم منطقه آزاد افزود: از امروز مردم عزیز سیستان می‌توانند محصولات وارداتی منطقه آزاد سیستان از بازارچه مرزی شاهگل را علاوه بر این مرکز در بازارچه رامشار نیز بدون واسطه خریداری کنند.
 
 وی با اشاره به زمان‌بر بودن تکمیل فرایند شکل‌گیری کامل مبادلات مرزی افزود: با افزایش حجم واردات مرزی در روزهای آینده تنوع کمی و کیفی محصولات نیز افزوده می‌شود.
 
انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark