به گزارش پایگاه خبری
اوشیدا؛ با پایان هفته دفاع مقدس، علی ولایتی پور فرماندار شهرستان زابل با حضور در ناحیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زابل، از زحمات و تلاشهای جناب سرهنگ موسی سنچولی، فرمانده سپاه زابل، به دلیل اجرای مطلوب و گسترده برنامههای این هفته تجلیل کرد.
علی ولایتی پور فرماندار زابل در این مراسم که با حضور مسئولان محلی، جمعی از فرماندهان نظامی و امنیتی، و اقشار مختلف مردم برگزار شد، ضمن قدردانی از برنامههای فرهنگی و اجتماعی سپاه زابل بیان کرد: اجرای برنامههای هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان، موجب افزایش آگاهیهای عمومی و تقویت روحیه ایثار و فداکاری در میان جوانان و اقشار مختلف مردم شده است.
وی افزود: این برنامهها نهتنها یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس را زنده نگه داشته، بلکه روحیه مقاومت و ایستادگی را در میان مردم تقویت میکند.
فرماندار زابل همچنین اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در دورانهای مختلف و بهویژه در شرایط بحرانی، نقش مهمی در تأمین امنیت و نظم جامعه ایفا کرده است.
وی افزود: «سرهنگ سنچولی با رهبری هوشمندانه و مدیریت کارآمد خود، برنامههای هفته دفاع مقدس را بهگونهای اجرا کرد که مردم بهخوبی با رشادتها و جانفشانیهای رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی آشنا شدند.»
در ادامه مراسم، سرهنگ سنچولی فرمانده سپاه زابل نیز ضمن تشکر از حمایتها و همکاریهای فرماندار و سایر مسئولان، گفت: «ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره خود را موظف میدانیم که در کنار مردم و با حمایت از آنها، در راستای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و دفاع از کشور عزیزمان ایران قدم برداریم.
وی تأکید کرد: برنامههای هفته دفاع مقدس تنها بخشی از وظیفه ما در راستای گرامیداشت یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار است.»
ناگفته نماند فرماندار زابل با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به سرهنگ سنچولی، از تلاشهای بیوقفه وی و مجموعه سپاه زابل در برگزاری این برنامهها تقدیر و تشکر کرد.
این مراسم که با حضور فرماندهان نظامی و مسئولان برگزار شد، یکی از مهمترین رویدادهای شهرستان زابل در هفته دفاع مقدس به شمار میآید و یادآور رشادتها و فداکاریهای ملت ایران در برابر دشمنان خارجی است.
انتهای خبر/